Head Hunting je někdy jediným řešením

umíme najít toho správného člověka. Naposledy to byl manažer nákupu s angličtinou. Šéf firmy říkal, že přesně takového hledali. Vlastně to bylo před tou hlavní účetní, ta se dlouho rozhodovala, ale domluvili jsme se s klientem, že počkáme, protože to je ona. A je to ona!

Před lety jsem obsadil člověka do vedení potravinářské firmy v Uzbekistánu. Jeden český klient tam koupil továrnu a z Čech tam odletěl její nový ředitel. A taky byli obchodníci a KAMové, …

Můžeme najít klíčového člověka i do Vaší firmy.

Vyhledání uchazeče přímou metodou:

  1. Úvodní rozhovor se zadavatelem - sestavení profilu uchazeče
    Cílem je definovat očekávané kompetence pozice, osobnostní charakteristiky a začlenění do firmy. Chceme také dobře pochopit atmosféru firmy, kam má kandidát vstoupit.
  2. Doporučené společnosti – představa zadavatele, kde hledat – nepovinné.
  3. Zakázané společnosti – případné omezení zadavatele, konkrétní společnosti, odkud nesmí kandidát pocházet – nepovinné.
  4. Vytipování vhodných společností, monitoring kontaktů dodavatele
  5. Identifikace vhodných kandidátů
  6. Oslovení vybraných kandidátů
  7. Osobní interwiev s kandidáty
  8. Představení doporučeného kandidáta

 

Vyhledání obvykle trvá 1-3 měsíce. Další faktor je výpovědní lhůta, neboť dobří kandidáti obvykle nejsou volní.