TIP 1
Naslouchejte lidem, co vám říkají. Občas se totiž stává, že „Majitel má vždycky pravdu“, ačkoliv dostává jednoznačnou zpětnou vazbu od svých loajálních zaměstnanců, kteří upřímně touží firmu chránit.
Někdy jsou to i klienti, kteří buď naznačují svým chováním, že by rádi něco jinak. Když se nic neděje, tak přímo alarmují a později i odcházejí.
Proto komunikujte, naslouchejte a vytvářejte pro to podmínky. Např. neformálním setkáním s kolegy a podřízenými či „retrospektivní poradou“. Pokud nevíte, jak na to, rádi poradíme.
CO vám to přinese:
Budete moci přizpůsobovat svoje jednání a manažerský styl některým skutečnostem, které by se k vám jinak nedostaly. Budete moci lépe růst, protože přátelská a otevřená atmosféra na pracovišti uvolňuje kreativitu a tým udělá mnoho věcí za vás.