Marketing
Komplexní marketing
Funkční, výkonný a pro vrcholové vedení srozumitelný marketing. Od posouzení stavu marketingu, přes návrh marketingové strategie, až po dosahování stanovených cílů. Aktivity jsou navržené s důrazem na měřitelnost, příznivý parametr cena/výkon a s pečlivým cílením na potenciálního zákazníka.
Intenzita a formy spolupráce jsou zvoleny tak, aby nejlíp odpovídaly možnostem a podmínkám zákazníka. Obvykle formy spolupráce jsou: marketingové poradenství a konzultace, „hands on“ marketing, supervising, interim management a outsourcing marketingu.
Proč spolupracovat s Petrem
Má zkušenosti a výsledky ve firmách, které jsou lídry ve svém oboru
Propojuje marketing a ostatní funkce firmy v kooperující, synergický celek
Nabízí komplexní dovednosti – od posouzení stavu marketingu, přes návrh marketingové strategie a jeho každodenní exekuci ve firmách až po dosažení stanovených cílů a očekávaných výsledků
Využívá zkušenosti s marketingem z desítek firem z různých oborů: MaR, IoT, strojírenství, textilní průmysl, hutnictví, potravinářství, plastikářství, logistika, cestovní ruch,služby a jiné
Zkušenosti
Petr se marketingu věnuje od roku 2001. Začínal v marketingové agentuře. Několik let vedl marketing ve strojírenské společnosti s významným postavením ne evropském trhu. Od roku 2009 pracuje jako externí marketingový konzultant a hands-on marketér. Specializuje se na komplexní marketing zaměřený na dosahování marketingových cílů, nákladovou přiměřenost, optimální skladbu marketingových aktivit, dohled na kvalitu práce dodavatelů marketingových profesí a vyhodnocování ekonomických přínosů jednotlivých aktivit.
Působí jako marketingový expert pro projekty MSIC (Moravskoslezské inovační centrum). Školí a mentoruje ve start up inkubátorech Green Ligh a IMPACT HUB. Vede otevřená a in-house školení a workshopy zaměřené na marketing v několika vzdělávacích agenturách.
Pracoval pro významné značky jako např.: Vítkovice, Lanex, Viadrus, Pilana, Sulko, Masný průmysl Krásno, ŽDB, NAR Marketing, Le Mars Group a další.
Vybrané marketingové služby
Marketingové strategie a plány
Realistické a ekonomicky smysluplné návrhy marketingových strategií, koncepcí a plánů postavené na dobré znalosti současného marketingu, firemní kultury, filozofie a hodnot, produktů společnosti, stejně jako ze znalosti konkurence a podmínek na trhu.