Obchod
Jsme vaši partneři pro rozvoj obchodu
Poradenství
Hledáte nové trhy? Máte nový produkt? Část obchodu vám „nejede“ jako dříve?
Naši podporu očekávejte zejména v těchto oblastech:
- Procesní audit
- Řízení změn
- Restrukturalizace
- Podpora klíčových lidí
- Krizové situace
Pomůžeme vám nastartovat změnu 🍀
Business Development
Pro rozvoj dalších regionů nebo zvýšení prodeje zajistíme vyzkoušeným postupem:
Přehled potencionálních klientů (Jen firmy, které jsou relevantní pro váš byznys)
Předpřipravené kontakty Vytipované zajímavé firmy s potenciálem nákupu
Konkrétní poptávky (Dotáheme komunikaci s klientem do fáze technické specifikace poptávky) = Připravené technické jednání
Podpoříme vás při vyjednávání o kontraktech 🍀
Jak zvýším prodeje
ve vaší firmě?
Projdu s vámi aktuální situaci
Podíváme se na strategii prodeje
Zhodnotím současný obchodní tým a jejich motivaci
Stanovíme si cíle a důležité milníky
Navrhnu vám konkrétní postup
Akce
Pokud se rozhodnete pro dlouhodobou spolupráci a tím i zvýšení prodeje, společně uvádíme návrhy do praxe. Ověřujeme si dopady na prodej.
Zkušenosti v číslech
V manažerských pozicích spojených s obchodem jsem strávil 20 let. Získal jsem řadu zajímavých klientů. Umím nastavit obchodní systém společnosti. Nejdelší dobu jsem strávil u americké společnosti EnerSys, kde jsem začínal jako obchodník, pak dělal zástupce obchodnímu řediteli, a nakonec obchodního ředitele. Zodpovídal jsem za prodej v ČR a SR s ročním prodejním plánem 300 milionů Kč, který jsme s týmem úspěšně plnili. V menších firmách bylo vedení obchodu spojeno často s řízením celé firmy. Působil jsem převážně v technologických firmách.
roků v B2B
Kč realizovaného obratu
let v obchodním vedení
obchodních jednání
Další témata a vychytávky z praxe
CRM
Funkční CRM systém je dnes základním předpokladem úspěchu. Již jsme jich pár vyzkoušeli a vězte, že v jednoduchosti je síla. Pochopitelně ne každému se hodí stejný systém. Zohledňujeme:
- Produkt
- Velikost týmu
- Vazbu na ERP a další systémy
Nové příležitosti
Někdy se zdá, že nejsou. Jindy zase, že je jich tolik, že nevíte, do čeho se dříve pustit.
K zacílení pomůže:
- Interní brainstorming (moderovaný námi)
- SWOT analýza
- Mapa aktivit
- Konkrétní aktivity obchodníků
- Vyhodnocování
Nejste si jistí šíří svého obchodního portfolia?
Nemůžete se hnout z místa?
Jak správně motivovat své obchodníky?
Můj oblíbený motivační dárek býval pivní korbel s nápisem „Nejlepší obchodník firmy“. Motivace jako taková ale zdaleka není jednoduchá záležitost. Potřebujete systém.